reklama

Malí ale špecifickí:-)

Je to zvláštne, že na to, aké je Slovensko malíčké, ako sme v každom meste úplne špecifický:-) Nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja som taký malý veľký cestovateľ a často balím kufre a chodím po Slovensku. Aj teraz som sa len tak usadila v meste, ktoré som vôbec nepoznala a nebolo to prvýkrát. A mám dojem, že v podstate každé mesto si žije takým svojim prívlastkom..

Trnava - študentské mesto

Banská Bystrica - mesto rodiny

Topoľčany - mesto športu

Prešov - sociálne hlavné mesto východu

Košice - technokratické mesto

Poprad - srdce Tatier

a tak ďalej a tak ďalej... A mám pocit, že tí ľudia v tom meste tomu aj naozaj žijú. Že je to akási ich identita, ktorej veria a formujú sa ňou. Doteraz som žila často v predstave, že mladí ľudia nešportujú, že iba sedia pri počítači. Možno preto, že som tak veľa rokov prežila práve v Košiciach. Teraz som pár mesiacov v Topoľčanoch a mám pocit, že tu športuje každý. Že vlastne kto nešportuje, nie je "Žochár". Možno niekedy príliš dbáme na to, aby sme spoznávali Eúropu a svet, a možno by sme boli prekvapení, koľko rozdielností skrýva aj naše malé veľké Slovensko:-)

Miroslava Gregová

Miroslava Gregová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manažérka "žabiek", inak úplne normálna baba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu