reklama

Plienkový blog

Nikdy som si nemyslela, že budem písať aj články z tohto súdka, ale akosi mi to nedá. Predsa len, zistila som, že keď som bola tehotná a potrebovala som skutočne poradiť, čo s plienkami, tak každý článok tvrdil niečo iné a niet nad vlastnú skúsenosť:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnoho žien sa asi nad plienkami vôbec nezamýšľa. Ak, tak iba nad vhodnou značkou. Vôbec však neuvažujú, či je ideálna možnosť používať jednorázové plienky. Jednorázová plienka znamená okrem pohodlia rodiča, aj mnoho negatív - dieťa je v umeline, často sa zaparuje, po každom dieťati je okolo tony odpadu... Jedná vec je, že jednorázové plienky majú vyššiu absorbčnú schopnosť a dieťa dlhšie vydrží s pocitom "sucha", druhá vec je, či to je až také vhodné, zdravé, ekologické a aj ekonomické...

Ja som sa rozhodla, že budem kombinovať. Keď budeme chodiť von a k lekárom, budeme mať jednorázové plienky, keď však budeme doma, môžeme mať plienky látkové a tu nastal kameň úrazu. Látkových plienok je neuveriteľné množstvo druhov a materiálov. Niektoré sa žehlia, niektoré nie. Niektoré sa perú na 90tke, niektoré na 30tke, niektoré na 40tke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som pri mojom Martinkovi, a to odporúčam aj iným mamičkám, zistila, že v každej etape je preňho vhodná iná plienka. Máme hrubé látkové plienky Ekombus, ktoré používame skôr v noci, keď sa veľmi nehýbe, lebo sú väčšie ako klasické látkové plienky a tým pádom nepotrebujeme už ortopedické nohavičky. Bambusové plienky používame, keď viem, že ho prebaľujem najviac na hodinku, že potom ideme buď von, alebo sa kúpať... A inak sme pri starých dobrých plienkach, do ktorých nás balili ešte naše mamy. Síce sa jediné musia aj žehliť a je s nimi najväčšia starosť, ale za tú nezačervenanú malú prdelku a Maťkov blažený úsmev, keď má obyčajnú plienku, to jednoznačne stojí:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odporúčam, aby každá mamina čítala takýchto článkov čo najmenej a nech radšej sama príde na to, čo jej dieťaťu vyhovuje. Pokiaľ však chcete aspoň trochu šetriť pokožku dieťaťa, prostredie, či peňaženky, tak jednorázovým plienkam by som sa čo najviac vyhýbala. Látkových plienok je toľko, že vám zaručene zabezpečia minimálne rovnaký komfort...

Miroslava Gregová

Miroslava Gregová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manažérka "žabiek", inak úplne normálna baba. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu